top of page

"הטיטנים" – סודות הלוגו

אלון ניומן, במאי, תסריטאי, גיק מדליק ואוהד של אתרנו, שם לב לעובדה מאוד מעניינת בהקשר של סדרת הדגל (לפחות נכון לכתיבת שורות אלו) לשרות הסטרימינג של Dc Universe, "טיטנים". ניומן שם לב כי הלוגו של הסדרה, בפתיחת כל פרק, מספר סיפור בשלושה פריימים המוטמעים בתוכו.

הסדרה מספרת את סיפורם של דיק גריסון – הרובין הראשון, רייצ'ל רוט – רייבן, קורי – קוריאיינדר – סטארפייר וגארפילד -גאר – ביסט בוי, אשר דרכם מצטלבת כאשר כת מסתורית רודפת אחרי רייצ'ל על מנת לתפוס אותה ובכך להביא לעולם שד קדום שישתלט עליו.

הסדרה שלעצמה התחילה עם פרק ראשון שנוי במחלוקת ועליו דעות שונות, אך מיד עם הפרק השני התברר כי רושם ראשוני לא תמיד קובע וכי אנחנו רואים את התהוותה של סדרת קומיקס נהדרת. אך לא על זה רציתי לדבר, רצית לשתף בגילוי שנגלה לעיני בזמן צפייה בכותרות הפתיחה של הסדרה. לאחר צפייה בשלושת הפרקים הראשונים בסדרה (שזו הכמות פרקים שאני מאפשר לעצמי להחליט אם אראה את הסדרה או לא, זה כמו לקרוא 10 עמודי תסריט בתסריט של סרט), שמתי לב למשהו יוצא דופן בלוגו.

הלוגו בדרך כלל הגיע לאחר קליף-הנגר בכל פרק, שמשאיר את הצופה במתח ומכיוון שאורכו של הלוגו טייטל הוא כ10 שניות, לא ייחסתי לזה חשיבות. ואז שמתי לב שיש שוני שניתן לא להבחין בקלות רבה. ככל שהתקדמתי בצפייה בסדרה כך ההרגשה שלי גברה כי הלוגו שונה מפרק לפרק, אך לא יכולתי להצביע על השוני. לקראת פרק 10 בסדרה החלטתי לבדוק את הדבר מפני שהוא ניקר במוחי וחזרתי לצפות בכל הלוגויים של הסדרה ואז גילי שאכן התחושה הייתה נכונה.

הלוגו שמופיע בשוט מצלמה אחד (שוט דיגיטלי) מתחיל באקסטרים קלוזאפ על הלוגו וחושף פרטים מהפרק שיבוא עד שיש פלאש ראשון שמתחלף לדמויות מתוך הפרק הספיציפי. דמויות עליהן יתמקד הפרק. כשהלוגו כבר נמצא במרכז הפריים ודי יציב מופיע פלאש נוסף, שני במספר ומחליף את תוכנו של הלוגו ל-טיטאנים ומראה צלליות שלהם כגיבורי העל, משמאל לימין: סטאר-פייר, רובין, רייבן וגאר שהן הדמויות הראשיות של הסדרה והמרכיבות את הקבוצה שנקראת טיטאנים.

אני מציג את ממצאי התביעה – התמונה הראשונה היא הפריים השלישי בלוגו שחוזרת בכל פרק. ואילו הפריימים הנוספים הם מפרקים 1 עד 10. תוכלו לזהות לבד את הדמויות שעליהן מתמקד כל פרק:

לוגו כללי

פרק 1

פרק 2

פרק 3

פרק 4

פרק 5

פרק 6

פרק 7

פרק 8

פרק 9

פרק 10

פורסם לראשונה באתר מולטיוורס הישראלי https://multiversesite.com/2018/12/19/secrets-of-the-titans-logo/

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page